Vierde Phocuswright Europe in aantocht

Phocuswright, dé conferentie op vlak van digitaal toerisme en technologie binnen de reissector, is weldra aan zijn vierde Europese editie toe. De tweedaagse zal van 16 tot 18 mei plaatsvinden in Amsterdam, met de authentieke Beurs van Berlage als decor.

Wie digitaal toerisme, reisprofessionals en technologie zegt, zegt Phocuswright. En Amsterdam mag zich dit jaar voor het eerst trotse host noemen van het prestigieuze evenement. Midden mei zullen interessante debatten en panel discussies met top innovators binnen de industrie, keynote presentaties van de grootste spelers binnen de technologie- en reissector en een heleboel netwerkopportuniteiten centraal staan.

Phocuswright Europe bouwt verder op zijn succes van 2016, want met 500 aanwezigen groeit de conferentie ieder jaar. Die aanwezigen kunnen zich alvast opwarmen aan waardevolle netwerkmomenten en het bouwen van strategische relaties met ’s werelds meest invloedrijke toerismeprofessionals. Wil je er graag bij zijn? Dan kun je je nog steeds inschrijven via http://www.phocuswrighteurope.com/attend/pricing.

Onderwerpen die aan bod komen tijdens de verschillende keynotes en discussies zijn het hotelbeleid in Europa, de sterkte van lokale online reisbureaus, digitale verkoop van reizen, wat Europa kan leren van de Aziatische markt, hoe nieuwe technologie de interactie van reizigers kan veranderen en – uiteraard – alle innovatie in toerismetechnologie anno 2017. Phocuswright Europe schuift Europa’s meest interessante en dynamische sprekers naar voren, met een presentatie van Peter Verhoeven van Booking.com, diepte-interviews met Cyril-Pierre Ranque en Johan Svanstrom van Expedia, Olivier Gremillon van Airbnb, Gilles Despas van Thomas Cook Group en Paul English van Lola. De volledige lijst met sprekers vind je hier terug.

“We kijken er enorm naar uit om de vierde editie van Phocuswright Europe in Amsterdam te organiseren”, zegt Phocuswright’s organisator Simon Lehmann. “Amsterdam is een broeihaard van technologische bedrijven en start-ups, waardoor het de ideale locatie is voor onze topconferentie over digitaal toerisme en technologie. Bereid jezelf voor op inspirerende sessies én interessante netwerkopportuniteiten met  de meest invloedrijke professionals binnen onze sector.”

Phocuswright Europe zal rond drie hoofdevenementen draaien: The Battleground, Center Stage en Workshops – met daarnaast ook een awardprogramma, beurshal en heel wat netwerkevents.

Battleground (17 Mei):  Een selectie van invloedrijke bedrijven (exclusief uit Europa) onthullen de laatste innovaties binnen de toerisme-industrie, met demonstraties van hun gloednieuwe technologieën en tools. Aanwezigen hebben vrije toegang tot de sprekers en worden aangespoord tot interactie tijdens de verschillende keynotes.

Center Stage (17 - 18 Mei): Phocuswright-analisten maken een vooruitzicht over welke ontwikkelingen de toeristische industrie mag verwachten naar de toekomst toe. Center Stage gaat over een gezonde mix van een-op-een interviews, keynotes, panel discussies én Phocuswrights alombekende “Talkback”.

Workshops (17 Mei): Enkele topmannen binnen de reisindustrie voorzien dynamische, leerrijke en interactieve workshops. Sponsors staan in voor de inhoud ervan, terwijl Phocuswright de expertise verzorgt. De presentaties zijn kort en efficiënt, maar behouden hun leerrijke en vernieuwende karakter.