Vakanties Turkije en Griekenland vóór april grotendeels uitverkocht bij Corendon

Extra vluchten vanaf Maastricht om aan vraag te voldoen

Corendon verkoopt haar vakanties naar Turkije, Griekenland, Spanje en Egypte momenteel in zo’n hoog tempo dat de reisorganisatie verwacht dat vóór april de populairste data in het hoogseizoen uitverkocht zijn. Turkije is weer helemaal terug met 137% meer boekingen dan een jaar geleden, terwijl ook Griekenland en Egypte tot nu toe meer dan verdubbelen. Om aan de enorme vraag naar Turkije te voldoen, zet Corendon drie extra vluchten per week in vanuit Maastricht naar Antalya. Ook voegt Corendon het Spaanse eiland Mallorca toe als veertiende bestemming met vertrek vanaf de Limburgse luchthaven.

Maastricht populair

Corendon CEO Steven van der Heijden: “De populariteit van Maastricht overtreft onze meest optimistische verwachtingen. Nu al is bijna een kwart van de beschikbare vakanties van Corendon met vertrek vanuit Maastricht verkocht. De vraag naar Turkije is zo groot dat we nu in het hoogseizoen zelfs dagelijks vanuit Maastricht naar Antalya zullen vliegen. Ook Mallorca is toegevoegd aan het assortiment. Vanaf april vliegen wij iedere zaterdag vanaf Maastricht Aachen Airport naar Palma de Mallorca. In totaal bieden wij nu veertien bestemmingen aan vanaf de Limburgse luchthaven.”

Verdubbeling

Corendon oprichter Atilay Uslu: “De boekingen voor zomer 2018 gaan zo goed dat nú al een derde van het totaal aantal vakantiegangers van 2017 hun vakantie bij ons heeft geboekt. In 2017 gingen ruim 600.000 mensen met ons op vakantie en de teller voor 2018 staat nu al op 200.000. Dat is een verdubbeling ten opzichte van een jaar geleden. Wij zijn ontzettend blij met de populariteit van Corendon en zien tot ons grote genoegen dat ook al onze nieuwe bestemmingen heel gewild zijn. Zo doet onze nieuwste troef Sardinië het buitengewoon goed. We verwachten dat we dit jaar voor een recordaantal Nederlanders en Belgen hun vakantie zullen verzorgen.”

Over Corendon

Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2017 verzorgde Corendon met veel plezier de reis voor ruim 600.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Dutch Airlines, Corendon Airlines Europe & Corendon International Airlines met een vloot van achttien vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Groups & Incentives, GOfun, Stip Reizen, Maris Life en Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs-kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat. De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be

Beelmateriaal van Corendon te downloaden via Wetransfer download-link: https://we.tl/XX9JYcHm43

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal over Corendon kunt u contact opnemen met:
Daisy Mijnals, PR Manager Corendon Group, via [email protected] of +31 611 357 266