Thx.agency klaar om reis- en vrijetijdssector te veroveren

Nieuw sales- en marketingagentschap gaat voor geïntegreerde aanpak op Benelux-niveau

België mag zich vanaf januari een bijzonder sales- en  marketingagentschap rijker rekenen met de komst van Thx.agency. Het nieuwbakken bureau is het resultaat van drie partijen die mekaar willen versterken. Zo zullen de diensten van PR & Influencer agency Sound of C en Travel marketingbureau KonsulTra opgaan in de nieuwe structuur en verder aangevuld worden met de strategische communicatievisie van Jeroen Libbrecht (Connecta). Met deze integratie van diensten wil Thx.agency de reis- en vrijetijdssector een 360° aanpak aanbieden, gaande van analyse en strategie tot de volledige implementatie van communicatiecampagnes. Hiervoor kan het bureau rekenen op de jarenlang opgebouwde ervaring binnen de sector en dit voor tal van sales- en marketingexpertises.

“Thx.agency is meer dan de optelsom van 3 partijen”, zegt Jo Thuys, Managing Partner & Account Director van Thx.agency. “Onze onderlinge competenties zijn zeer complementair en zullen voor een kruisbestuiving zorgen die we onmogelijk hadden kunnen realiseren binnen de context van onze afzonderlijke agentschappen. De reissector is een vrij complexe sector, waarin tal van spelers mekaar proberen te versterken om uiteindelijk de consument voor zich te winnen. Een sector in constante evolutie ook, met een steeds veranderend boek- en zoekgedrag en een consument die, zeker in huidige tijden, andere behoeften en reisvoorkeuren heeft. Met onze jarenlange ervaring weten we waar de valkuilen zitten en hoe we die kunnen ombuigen tot opportuniteiten. We zien onszelf graag als verbindende schakel tussen sector, media en consument.”

Het nieuwe agentschap start met een bezetting van 6 fulltime medewerkers. De hoofdzetel blijft in Diest, waar voorheen Sound of C gevestigd was. “Binnen onze organisatie weten we tal van expertises te bundelen. Zo hebben we alles in huis om onze klanten te servicen op het vlak van Analyse & Strategie, PR, Influencer Marketing, Event Management, Advertising, Social Media, Content Marketing en Trade Development. Daarnaast kunnen we vertrouwen op ons breed netwerk aan freelancers en partners, opgebouwd doorheen de jaren en houden we de vinger aan de pols van wat er leeft in de sector en bij de consument dankzij ons lidmaatschap bij sectororganisaties en onderzoeksinstellingen”, vult Kris Van den Broeck, Managing Partner & Commercial Director bij Thx.agency aan.

Op die manier kan Thx.agency nu reeds terugvallen op een goedgevulde klantenportefeuille, waaronder tal van toeristische diensten in binnen- en buitenland (o.a. Thailand, Portugal, Kroatië, Duitsland, Hongarije en Tenerife) en commerciële reisorganisaties zoals Corendon, Interhome en Sunny Cars. “Het is onze wens en ambitie om op termijn uit te groeien tot hét referentiebureau voor de reis- en vrijetijdssector in de Benelux. Omzetmatig als het kan, maar nog veel liever op het vlak van reputatie. We werken voor de mooiste sector denkbaar, eentje die de afgelopen jaren echter heel wat klappen te verduren heeft gekregen. Wij staan klaar om al die reisorganisaties en bestemmingen die nu terug recht krabbelen een duw in de rug te geven. Met een dijk van een strategie, doortastende communicatiecampagnes en een slimme inzet van middelen en mensen”, besluit Jeroen Libbrecht, die de rol van Managing Partner & Strategic Director op zich zal nemen.

Meer info vind je terug op Thx.agency. Vragen kunnen gesteld worden via [email protected]

Check ook zeker onze social kanalen (Facebook, LinkedIn, Twitter en TikTok) via @thx.agency

Noot voor de redactie

Vanaf januari zullen de Sound of C-mailadressen niet meer actief zijn. Gelieve daarom onze gegevens aan te passen naar: