Sunny Cars introduceert Premium Plus

Je huurauto ophalen zonder wachtrij of waarborg

Een hoop papierwerk afhandelen en aanschuiven in de rij: wie regelmatig een auto huurt in het buitenland kent de procedure wel. Sunny Cars is zich hiervan bewust en brengt daarom het handige Premium Plus pakket op de markt. Dit is een combinatie van twee reeds bestaande servicepakketten van Sunny Cars: het Geen Waarborg en Premium pakket. Zo kan je gebruik maken van de fastlane én hoef je geen waarborg te voldoen. Met deze nieuwe service begint je reis een pak aangenamer en is er dus geen gedoe ter plaatse meer. Gewoon je handtekening zetten en je roadtrip kan beginnen.

Alle huurauto´s van Sunny Cars zijn standaard all-in. Dus inclusief alle benodigde verzekeringen, dekking glas-banden-bodem en dakschade, terugbetaling eigen risico en een WA-verzekering van € 7,5 miljoen. Wie als add-on het Premium Plus pakket kiest, geniet daarbovenop van een gegarandeerd jonge huurauto, mag bij aankomst op de bestemming via een aparte fastlane naar de balie waar het huurcontract ingevuld klaarligt én hoeft geen waarborg achter te laten omdat Sunny Cars garant staat. Je hoeft dus alleen je rijbewijs en ID te tonen en een handtekening te zetten waardoor je razendsnel weg bent. Het nieuwe Premium Plus pakket is beschikbaar op de luchthavens van Ibiza, Mallorca, Lanzarote, Tenerife, Gran Canaria en Fuerteventura.

Sunny Cars staat voor zorgeloos de wereld ontdekken”, zegt Hans Knottnerus, General Manager Nederland & België bij Sunny Cars. “En door pakketten als deze staan we steeds een stap dichter bij dat doel. Uiteindelijk willen we alle pijnpunten in het huurproces van onze klanten wegnemen en daarbij is het Premium Plus pakket een kers op de taart. Maar we stoppen natuurlijk nooit – ons product wordt continu vernieuwd op basis van de feedback die we krijgen.”