SAS opent 15 nieuwe routes

Luchtvaartmaatschappij Scandinavian Airlines blijft haar vluchtaanbod uitbreiden en versterken. Zo zal SAS in de zomer van 2017 zes nieuwe permanente en 9 tijdelijke routes vanuit Scandinavië aan zijn aanbod toevoegen. Daarnaast zal het aantal beschikbare plaatsen op vluchten naar Spanje, Portugal en Kroatië tijdens diezelfde zomer stijgen met 330.000. Meer info: www.flysas.be.

Vanaf vandaag kan je vluchten bij SAS boeken voor komende zomer. In het zomeraanbod zitten zes permanente nieuwe routes naar populaire Europese bestemmingen. Alle nieuwe vluchten vertrekken vanuit Scandinavië.

Zo kun je vanaf eind maart 2017 5x per week van Kopenhagen naar de Faröer eilanden en 3x per week naar Riga vliegen. De route Oslo-Aalborg wordt 5x per week aangevlogen, terwijl je 3x per week van Bergen naar Gdansk kunt. Vanuit Stockholm tenslotte reis je dagelijks (uitgezonderd op zaterdag) naar München 2x per week naar Krakau.

Daarnaast voegt SAS ook negen nieuwe routes tijdelijk toe aan haar aanbod. Van deze vluchten kun je enkel in de zomerperiode gebruik maken. Zo kan je komende zomer van Kopenhagen naar Malta en Olbia, van Aarhus naar Malaga, van Osla naar Pristina, van Stavanger naar Nice, van Kristiansand naar Malaga en van Stockholm naar Lissabon, Shannon en Pristina.

330.000 extra zitjes naar Spanje, Portugal en Kroatië

Naast de nieuwe routes, zal SAS ook het aantal plaatsen en vluchten naar de populairste Zuid-Europese bestemmingen verhogen. Zo komen er maar liefst 1.800 extra vluchten en 330.000 extra plaatsen bij, vooral op populaire bestemmingen als Malaga, Barcelona, Alicante en Palma de Mallorca.

Meer info over de nieuwe routes van SAS: www.flysas.be

Jo Thuys Sound of C