Recordaantal inschrijvingen voor derde editie Travel Blog Awards

Op 1 februari 2020 organiseert Sound of C de feestelijke derde editie van de Belgische Travel Blog Awards. Ondertussen zijn alle genomineerden van de 11 categorieën bekend. Hierbij heel wat bekende namen en winnaars van afgelopen edities als Hetisdemerckx, Somsookheimwee en June, maar ook nieuwe, minder bekende bloggers als Sonderling, Trot Op en Boussole Magique. Nieuwe categorieën dit jaar zijn Best Sustainable Travel Story, Best Newcomer, Best Social Media Campaign en Image of the Year. In tegenstelling tot afgelopen jaar beslist een professionele vakjury bestaande uit Florie Wilberts (Visit Mechelen), Jan Creten (VAB-Magazine), Carole Lamarque (Duval Union) en Britta Baeke (Travel Express Benelux) over winnaars en genomineerden. Het grote publiek kan wel haar stem uitbrengen op de Audience Choice Award via de site www.bloggersutd.be In totaal ontving organisator Sound of C maar liefst 200 inzendingen. Hieronder het overzicht van de genomineerden per categorie:

Best Adventure – sponsor TBA

Best Benelux – gesponsord door VisitBrabant

(Voor de Best Benelux Award was er sprake van een gelijke stand, vandaar 5 genomineerden)

Best Citytrip – gesponsord door Jaguar/Land Rover

Best Culinary/Cultural Travel – gesponsord door Grecotel

Best Family Travel– gesponsord door de toeristische dienst van Oostenrijk

Best Newcomer – sponsor TBA

Best Roadtrip – gesponsord door Catalunya

Best Social Media Campaign – gesponsord door Corendon

Best Sustainable Travel – sponsor TBA

Image of the Year – gesponsord door de toeristische dienst van Guadeloupe

• Vivez Parlez Voyagez (zie bijlage)
  • Michiel Pieters (zie bijlage)
  • Jurian Cuypers (zie bijlage)
  • Passportinonehand (zie bijlage)

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Kroatië, Aruba, Rijnland-Palts en Westtoer, Corendon, Sunny Cars, Cathay Pacific Airways en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.