Move Beyond: Cathay Pacific lanceert nieuwe brandcampagne

De luchtvaartmaatschappij wil een van 's werelds grootste service brands worden

Cathay Pacific introduceert met “Move Beyond” een nieuwe brandcampagne die mensen vooruit wil helpen in het leven dankzij het vermogen van de luchtvaartmaatschappij om hen te verbinden met zinvolle mensen, plaatsen en ervaringen. "In de afgelopen zeven decennia zijn we uitgegroeid tot een van 's werelds meest toonaangevende luchtvaartmaatschappijen,” zei Cathay Pacific CEO Rupert Hogg. “Nu willen we daar nog een extra schepje bovenop doen door ook een van' s werelds grootste service brands te worden."

MOVE BEYOND IS EEN OPROEP TOT ACTIE

"Move Beyond is onze oproep tot actie", zei Rupert. "We willen denken vanuit ambitieus leiderschap en de weg naar vooruitgang inzetten. Move Beyond vertegenwoordigt onze voortdurende inzet om een persoonlijke service te leveren en om nooit stil te staan." De nieuwe brandcampagne toont aan hoe vastberaden de luchtvaartmaatschappij is om uit te dagen wat als 'standaard' of 'verwacht' wordt beschouwd; om verder te gaan en het allerbeste te zijn. Door deze ambitie na te streven, kan Cathay Pacific een level van service en klantervaring bereiken dat ervoor zorgt dat de luchtvaartmaatschappij bij ’s werelds beste service brands behoort.

CATHAY PACIFIC GAAT VERDER VOOR KLANTEN

Cathay Pacific wil haar reizigers zoveel mogelijk persoonlijke erkenning en een gevoel van zorg en betrouwbaarheid bieden tijdens de hele reiservaring. Om dat te verwezenlijken, introduceerde de maatschappij nieuwe stoelen, zorgde ze voor Wi-Fi in het grootste deel van de langeafstandsvloot, breidde ze het aanbod van Food en Beverages uit in alle klassen, en lanceerde ze een upgrade van het digitale platform om klanten meer controle te geven over hun reis. Volgens de luchtvaartmaatschappij staan er in de komende maanden nog meer vernieuwingen op het programma.

Naast een van de jongste vloten ter wereld, voortdurende netwerkgroei, digitale verbeteringen en de heropening van een stijlvolle Cathay Pacific signature lounge in Shanghai Pudong, introduceert de luchtvaartmaatschappij de komende maanden een schat aan nieuwe entertainment-content aan boord. Daardoor zal de Cathay-groep het grootste aanbod aan films, tv- en audioprogramma’s van alle Aziatische luchtvaartmaatschappijen hebben. Verder lanceert Cathay Pacific later dit jaar een nieuwe Business Class-ervaring als aanvulling op de nieuwe Business-Class maaltijden op langeafstandsvluchten. Wegens grote vraag, kunnen klanten ook uitkijken naar de terugkeer van Betsy Beer, het ambachtelijke bier dat speciaal is gebrouwen om er op 35.000 voet hoogte van te genieten.

DE GEEST VAN VOORUITGANG

Het verhaal van Cathay Pacific heeft altijd gesteund op innovatie en ambitie. Doorheen de geschiedenis heeft de luchtvaartmaatschappij de grenzen verlegd van verre reizen, betrad ze als eerste nieuwe markten en verbond ze Hongkong rechtstreeks met belangrijke bestemmingen over de hele wereld. Recent kende Cathay Pacific-groep ook een ongekende mate van expansie met 12 nieuwe routes sinds 2018, in combinatie met de komst van nieuwe, technologisch geavanceerde Airbus A350-vliegtuigen en een reeks klantgerichte verbeteringen. "Het maakt niet uit hoe ver we zijn gekomen, het gaat erom hoe ver we zullen gaan", zei Rupert. Het is precies die geest van vooruitgang die gedeeld wordt door de mensen van Cathay Pacific, hun klanten, hun hub en de mensen in Hong Kong.

Over Cathay Pacific

Cathay Pacific is de internationale luchtvaartmaatschappij van Hongkong. Vanaf Amsterdam Airport Schiphol vliegt Cathay Pacific dagelijks met een Airbus A350-1000 rechtstreeks naar Hongkong. Vanaf Brussels Airport vliegt de luchtvaartmaatschappij vier keer per week met een Airbus A350-900. Vanaf de thuishaven Hongkong biedt de airline doorverbindingen naar meer dan 200 bestemmingen in 52 landen en gebieden. De 5-sterrenmaatschappij is meerdere malen erkend als ’s werelds beste airline door Skytrax en staat bekend om het comfort van de verschillende reisklassen, haar elegante design en kenmerkende Aziatische, persoonlijke service. Cathay Pacific is een van de oprichters van de one world alliantie.