Lefkas en Parga nieuwe zomerbestemmingen Corendon

Corendon breidt aanbod in Griekenland uit

Corendon zal vanaf volgende zomer reizen aanbieden naar Lefkas en Parga in Griekenland. Vanaf april 2020 vliegt Corendon Dutch Airlines twee keer per week vanaf Amsterdam naar de dichtstbijzijnde Griekse luchthaven Preveza (PVK). Naast de populaire vakantiebestemmingen die Corendon reeds aanbiedt, zijn ook Lefkas en Parga namelijk geliefde Griekse regio's bij Nederlandse en Belgische reizigers.

Schiereiland Lefkas

Het schiereiland Lefkas is met een brug verbonden aan het Griekse vasteland en heeft een aantal van de mooiste stranden van Griekenland op zijn naam staan. Het is een veelzijdige bestemming met schilderachtige dorpjes en een gevarieerd landschap. Zo worden bergachtige bosrijke gebieden afgewisseld met witte stranden en een helderblauwe zee. Op Lefkas biedt Corendon in de vakantieplaatsen Nidri, Lefkas-stad, Ligia, Nikiana en Geni diverse accommodaties aan, variërend van eenvoudig tot luxe én een All Inclusive hotel. Een week naar Lefkas inclusief retourvlucht kan al geboekt worden vanaf € 249.

Schilderachtig Parga

Op het vasteland, in de streek Epirus, is Corendon neergestreken in Parga. Een pittoresk Grieks stadje met een aantal fijne stranden, een gezellige boulevard en oude burcht. De smalle steegjes, vele trappen en de karakteristieke Venetiaanse huizen geven het kustplaatsje een schilderachtige uitstraling. Het aanbod in Parga bestaat voornamelijk uit kleinschalige typisch Griekse accommodaties. Acht dagen Parga wordt al aangeboden vanaf € 299 per persoon.

Lefkas en Parga zijn nu boekbaar via www.corendon.be/griekenland

Over Corendon

Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2017 verzorgt Corendon met veel plezier de reis voor meer dan 700.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Dutch Airlines & Corendon International Airlines met een vloot van zestien vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Groups & Incentives, GOfun, Stip Reizen, Maris Life en Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs-kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat. De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Kroatië, Aruba, Rijnland-Palts en Westtoer, Corendon, Sunny Cars, Cathay Pacific Airways en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.