Interhome eerste vakantiewoningverhuurder met tevredenheidsgarantie

Maandag 22 mei 2017 — Wie vanaf 1 mei 2017 zijn vakantiewoning boekt bij Interhome – de grootste verhuurder in Europa - , mag van een erg tastbare kwaliteitsgarantie genieten. Want is je verblijf niet zoals beschreven door Interhome, krijg je je geld terug. Nooit eerder nam een vakantiewoningverhuurder zijn tevredenheidscriterium zo letterlijk. Interhome zet zo in op een nog betere klanttevredenheid.

Niet zoals overeen gekomen, geld terug. Zo simpel als het klinkt, wil Interhome het proces ook maken. Want is je woning niet zoals beschreven op hun website, mag je een volledige terugvordering van je boeking verwachten. “Indien in ons aanbod beschreven staat dat je accommodatie over een zwembad beschikt bijvoorbeeld, moet dat van ook aanwezig en bruikbaar zijn”, zegt Jörg Herrmann, COO bij Interhome. “Zo niet, mag je een volledige terugbetaling verwachten. Op die manier verzekeren we onze klanten van een duidelijke kwaliteitsstandaard.”

Tot nog toe bleek het terugbetalen van vakantiegangers met een klacht steeds een vrij administratief verhaal. Met de nieuwe tevredenheidsgarantie, wordt dat alles een stuk gemakkelijker. Wel belangrijk is dat je als klant binnen 24u na de ingebruikneming van de woning melding maakt van het gebrek.

Geldig voor iedere boeking
De tevredenheidsgarantie – zoals Interhome de nieuwe service zelf noemt – zal standaard aangeboden zijn voor iedere boeking vanaf 1 mei 2017. En dit voor boekingen online, telefonisch of bij uw reisagent. Een defect bestaat wanneer je niet onder normale omstandigheden in het verblijf hebt kunnen verblijven, of wanneer bepaalde beloofde diensten niet aanwezig waren.

Over Interhome
Interhome is een verhuurder van vakantiewoningen met een aanbod van 33.000 huizen, chalets en appartementen in 33 verschillende landen. Traditioneel is Interhome het sterkst vertegenwoordigd in Europa. Het Zwitserse bedrijf onderscheidt zich van haar concurrenten dankzij haar stevige netwerk van eigen servicekantoren. Interhome werd in 1965 in Zwitserland opgericht en viert in 2015 haar 50ste verjaardag.  In 2016 mocht de kwaliteitsaanbieder 668.000 vakantiegangers gelukkig maken en schreef het een gefactureerde omzet van 174,9 miljoen euro op zijn naam.
Moedermaatschappij Interhome AG is gevestigd in Zürich en is voor de volle 100 procent eigendom van Hotelplan Holding AG. Dat is op haar beurt eigendom van Migros, de grootste retailorganisatie van Zwitserland. De Belgische zetel van Interhome is gevestigd in Diegem. Meer info: www.interhome.be