Corendon wint Special Touroperator Turkey Award

Belgisch-Nederlandse touroperator valt in de prijzen voor vakantieaanbod op Turkije

Reisorganisatie Corendon ontving gisteravond op de jaarlijkse TM Travel Awards de prijs voor Special TO Turkey, een erkenning voor haar uitstekende vakantieaanbod op Turkije. De Travel Awards werden voor de 21ste keer georganiseerd door vakblad Travel Magazine en zetten de best presterende reisorganisaties van het afgelopen jaar in de bloemetjes. In het Antwerpse Hilton Old Town tekenden zowat 700 reisprofessionals present voor de hoogmis van de Belgische reisindustrie.

Het is al de derde keer dat Corendon in de prijzen valt op de TM Travel Awards. Corendon dankt haar erkenning in eerste instantie aan haar succesvolle beleid dat ze de afgelopen jaren voerde om Turkije als vakantiebestemming terug op de kaart te zetten.

Corendon oprichter Atilay Uslu was dan ook aangenaam verrast toen hij de prijs in ontvangst mocht nemen: “Uiteraard doet het deugd om erkenning te krijgen voor het harde werk dat onze medewerkers dag in dag uit leveren om onze klanten de vakantie van hun leven te bezorgen. Temeer omdat de awards uitgereikt worden door mensen uit de sector zelf. Zij kunnen vaak nog beter inschatten hoe complex onze job is en met wat voor obstakels we als touroperator geconfronteerd worden. We hebben al een lange weg afgelegd, ook in België, maar blijven ambitieus om ieder jaar beter te doen, zowel wat betreft onze touroperating-, airline- als hoteltak. Zo staan we met de opening van het nieuwe Corendon Village in Amsterdam – het grootste hotel van de Benelux - alweer voor een nieuwe mijlpaal in ons bestaan”.

Corendon stuurde dit jaar al bijna 100.000 Belgen op vakantie. Met rechtstreekse vluchten vanuit Brussel en de nieuwe hub Maastricht Aachen Airport biedt Corendon in totaal 18 reisbestemmingen aan: Algarve, Antalya, Bodrum, Bulgarije, Costa de La Luz, Corfu, Egypte, Gambia, Ibiza, Kos, Kreta, Macedonië, Mallorca, Rhodos, Sardinië, Sicilië, Tunesië en Zakynthos.
Daarnaast heeft Corendon verschillende eigen hotels in Turkije, op Ibiza en Curaçao. Meer info: www.corendon.be en www.corendonhotels.com

___________________________________________________________________________

Noot aan de redactie

Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2017 verzorgde Corendon met veel plezier de reis voor ruim 600.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Dutch Airlines, Corendon Airlines Europe & Corendon International Airlines met een vloot van achttien vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Groups & Incentives, GOfun, Stip Reizen, Maris Life en        Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs-kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat.

De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be 

Contacteer ons
Over Sound of C

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Thailand, Servië, Hannover en Aruba, Corendon, Sunny Cars, Sunweb, British Airways en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.

Sound of C
August Nihoulstraat 178B
3270 Scherpenheuvel