Corendon vliegt deze winter naar de Dominicaanse Republiek

Corendon start het winterzonseizoen met een nieuwe bestemming: vanaf 15 december 21’ vliegt de touroperator namelijk naar de Dominicaanse Republiek. Dit via een rechtstreekse heenvlucht uitgevoerd door Air Belgium vanuit Brussels Airport Zaventem en een terugvlucht met tussenstop in Curaçao. Vakantiegangers kunnen overnachten in een van de vier- of vijfsterren hotels in Bávaro of Bayahibe. Vanaf midden december brengt Corendon haar klanten ook opnieuw naar Curaçao. Het volledige winteraanbod is hieronder te vinden.

Dominicaanse Republiek

Deze winter nood aan een tropisch vakantieparadijs met waanzinnige bountystranden, een heerlijk klimaat én een verrassend veelzijdige natuur? En liefst ergens waar je met open armen ontvangen wordt? Vanaf 15 december biedt touroperator Corendon die mogelijkheid. Zo worden vluchten op zaterdag en woensdag uitgevoerd door de A330 van Air Belgium, rechtstreeks van Brussels Airport Zaventem naar de Dominicaanse Republiek. Aan boord van dit toestel is voor de reizigers die meer luxe willen, tegen toeslag Premium class te boeken. Tijdens de terugvlucht is er een tussenstop in Curaçao.

Veelzijdige Caribische bestemming

Naast een sublieme kuststrook met prachtige zandstranden zijn er in de Dominicaanse Republiek ook woestijngronden, verborgen lagunes en regenwouden te vinden. Bijzondere fauna en flora is te zien in nationaal park Del Este terwijl in de hoofdstad Santo Domingo het koloniale verleden nog voelbaar is. De gezellige dorpjes met schilderachtige huisjes maken de koude, grijze winter nét iets warmer.

In totaal biedt de reisorganisatie de keuze uit een tiental all inclusive hotels om te overnachten. Zo huisvest de Dominicaanse Republiek onder andere de zeer populaire en luxe IBEROSTAR hotels en een hagelnieuw Lopesan hotel. Andere bekende hotelketens die aangeboden gaan worden zijn Palladium en H10. Op vakantie zonder kinderen? Dan zijn er twee hotels waar het Only Adult principe geldt. Een reis naar de Dominicaanse is al vanaf 999 euro te boeken voor 7 nachten.

Overige winteraanbod

Corendon vliegt deze winter ook naar andere bestemmingen vanuit Brussels Airport Zaventem. Zo vliegen ze twee keer per week naar Antalya in Turkije en vier keer per week naar Gran Canaria. Vanaf 30 oktober zal er ook tweemaal per week gevlogen worden naar Hurghada en naast de vluchten naar Tenerife en Gran Canaria met Brussels Airlines, breidt Corendon zijn vluchtfrequentie uit met Corendon Airlines Europe. Ook Caraïbisch eiland Curaçao maakt deel uit van het winteraanbod, daar vliegt de touroperator twee keer per week naartoe. Vanuit Nederland vliegt Corendon ook naar Bonaire, Dubai, Gambia, Kaapverdië, Istanbul en Madeira.

Nood aan zon met Corendon? Hier vind je meer informatie.

Over Corendon

Corendon is een toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische reismarkt. In 2019 verzorgde Corendon met veel plezier de vakantie voor ruim 780.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Naast het merk Corendon voert het bedrijf ook de reismerken GOfun, Stip Reizen en Karin’s Choice. De luchtvaarttak van Corendon omvat Corendon Dutch Airlines, Corendon Airlines Europe en Corendon International Airlines met een vloot van in totaal 24 vliegtuigen.

Corendon Hotels & Resorts biedt hotels en resorts in Nederland en Turkije en op Ibiza en Curaçao. In Amsterdam zijn dat het Corendon Village Hotel, het Corendon City Hotel en The College Hotel; een boutique hotel in het centrum van onze hoofdstad. In Turkije biedt Corendon vier hotels aan, op Ibiza staat ons Marble Stella Maris All Inclusive Resort en op Curaçao bevindt zich het Livingstone Jan Thiel Resort en het Corendon Mangrove Beach Resort. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en haar grote ervaring in reiswereld. De slogan van Corendon luidt niet voor niets: Altijd de beste vakantiedeals!