Corendon verwelkomt 250.000ste passagier vanaf Maastricht Aachen Airport

Aantal Belgen vanuit Maastricht nadert kaap van de 100.000

Gisteren verwelkomde Corendon haar tweehonderdvijftigduizendste passagier sinds de officiële start vanaf Maastricht Aachen Airport. Aan boord van de vlucht naar Corfu werd de gelukkige reizigster in de bloemetjes gezet met champagne en taart. Bovendien kreeg ze van PR Manager en woordvoerder Audrey Denkelaar een reischeque aangeboden naar een winterzonbestemming naar keuze.​​​​​ ​Ook alsmaar meer Belgen weten de Nederlandse luchthaven te appreciëren dankzij de gunstige ligging, de gratis parking voor Corendon klanten en de korte wachtrijen. ​Sinds de start van de operaties van Corendon op Maastricht Aachen Airport, vervoerde de touroperator al bijna 100.000 Belgische passagiers vanuit Maastricht Aachen Airport.

Meer vluchten vanaf Maastricht

Maastricht Aachen Airport zag het aantal reizigers in de eerste maanden van dit jaar met bijna 65 procent toenemen. Door de toenemende populariteit van de luchthaven vliegt Corendon deze winter dagelijks naar zonnige oorden vanaf Maastricht. Egypte, Gran Canaria en Tenerife zijn als bestemmingen toegevoegd. Vorige winter werd er al vanaf Maastricht Aachen Airport naar Turkije en Gambia gevlogen.

Over Corendon

Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2017 verzorgt Corendon met veel plezier de reis voor meer dan 700.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Dutch Airlines & Corendon International Airlines met een vloot van zestien vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Groups & Incentives, GOfun, Stip Reizen, Maris Life en Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs-kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat. De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Kroatië, Aruba, Rijnland-Palts en Westtoer, Corendon, Sunny Cars, Cathay Pacific Airways en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.