Corendon start 8 juni vluchten vanaf Maastricht

Corendon start 8 juni met een wekelijkse vlucht naar Rhodos vanuit Maastricht Aachen Airport. De touroperator vliegt vanaf dan elke dinsdag naar het Griekse eiland. Later dit seizoen vliegt Corendon naar verwachting vanaf Maastricht ook naar de volgende zeven andere vakantiebestemmingen: Antalya, Bodrum, Bulgarije, Egypte, Kos, Kreta en Zakynthos. Reizigers van Corendon parkeren bovendien gratis hun auto bij het vliegveld.

Atilay Uslu, oprichter van Corendon: “We zijn blij om te zien dat de boekingen weer binnenstromen sinds het reisadvies is aangepast. De boekingen naar Griekenland gaan zo hard dat we vanaf juni al starten met een wekelijkse vlucht vanaf Maastricht naar Rhodos op dinsdag om aan de grote vraag te voldoen.”

Het voorlopige zomerschema vanuit Maastricht Aachen Airport ziet er als volgt uit:

Bestemming

Ma

Din

Woe

Don

Vrij

Zat

Zon

Antalya

Bodrum

Bulgarije

Egypte

Kos

Kreta

Rhodos

Zakynthos

Maastricht steeds populairder

Veel Nederlandse en Belgische vakantiegangers kiezen voor Maastricht Aachen Airport als luchthaven om hun vakantie te starten. De voornaamste reden hiervoor is de mogelijkheid om gratis te parkeren en de korte wachtrijen in vergelijking met bijvoorbeeld Brussels Airport. Vakanties naar Rhodos met vertrek vanaf Maastricht Aachen Airport zijn te boeken op https://www.corendon.be/griekenland/rhodos/vertrek-vanaf-maastricht

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Kroatië, Aruba, Antwerpen, Mechelen, Brugge, Thailand, Hannover, Diest, Rijnland-Palts, Sunny Cars, Corendon en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.