Corendon lanceert Instagram rondreis

Corendon lanceert een Instagram Rondreis waarbij de vakantiegangers zoveel mogelijk Instagramwaardige foto’s kunnen maken. De eerste rondreis van dit nieuwe concept is een reis door het prachtige Anatolië met onder andere een bezoek aan het #instagrammable Cappadocië. Tijdens de rondreis worden diverse highlights bezocht zoals indrukwekkende grotten, spectaculaire watervallen, adembenemende landschappen en zeldzame natuurverschijnselen. Corendon speelt met deze reis in op de behoefte van de vakantieganger om zoveel mogelijk foto’s van bijzondere plekken te delen op social media. De eerste rondreis vindt plaats op 16 november en is op corendon.be te boeken voor 339 euro per persoon. Dit is inclusief retourvlucht, transfers, vervoer en verblijf in viersterrenhotels op basis van logies en ontbijt.

Route langs de prachtigste Turkse #highlights

De route van deze adembenemende #Corendon Instagram rondreis door een uniek stukje Turkije start en eindigt in de badplaats Antalya waar onder andere een bezoek gebracht wordt aan het oude centrum en de watervallen. De route loopt door het indrukwekkende Taurusgebergte, langs de spectaculaire druipsteengrot Tınaztepe naar de streek Cappadocië, gelegen in Centraal Anatolië. In Cappadocië worden onder andere de Rode Vallei, de ondergrondse stad Özkonak en het Nationaal Park Göreme bezocht. Daisy Homoet-Mijnals, PR Manager Corendon: “Tijdens de rondreis zijn er vele mogelijkheden om foto’s te maken van de sprookjesachtige landschappen en unieke Romeinse cultuur. Uiteraard is er wifi aanwezig in de bus zodat de mooie plaatjes en bijbehorende hashtags gelijk gedeeld kunnen worden op Instagram. De mooiste beelden met #corendon delen wij op ons eigen account @corendon.vliegvakanties. Deze Instarondreis maakt van elke feed een #wanderlust walhalla.” Het dagprogramma van de reis is te vinden op corendon.be/rondreizen

Rondreizen Turkije

Naast de Instagram Rondreis door Panoramisch Anatolië biedt Corendon in het winterseizoen meer bijzondere rondreizen door Turkije aan. Er is keuze uit een groot aanbod rondreizen naar Cappadocië, Efeze & Pamukkale en een rondreis Wellness, Cultuur en Shopping. De retourvluchten naar Antalya vertrekken vanaf Maastricht, Amsterdam en Groningen. De achtdaagse rondreizen zijn te boeken op corendon.be vanaf 179 euro per persoon, de vertrekdata liggen tussen oktober 2018 en april 2019.

Noot aan de redactie

Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2017 verzorgde Corendon met veel plezier de reis voor ruim 600.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Dutch Airlines, Corendon Airlines Europe & Corendon International Airlines met een vloot van achttien vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Groups & Incentives, GOfun, Stip Reizen, Maris Life en Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs-kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat. De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be

Beelden kunt u downloaden via https://corendon.smugmug.com/

Voor meer informatie over en/of beeldmateriaal van Corendon kunt u contact opnemen met: Daisy Hoomoet-Mijnals, PR Manager Corendon Group, via [email protected] of +31 611 357 266