Corendon keert terug op Maastricht Aachen Airport met zes vluchten per week

Reisorganisatie Corendon gaat vanaf april tot en met oktober 2017 vanaf Maastricht Aachen Airport vliegen naar drie populaire vakantiebestemmingen: Antalya (Turkije), Faro (Portugal) en Heraklion (Kreta). Naar iedere bestemming wordt er twee keer per week gevlogen

Met het aanbieden van reizen vanaf Maastricht Aachen Airport richt Corendon zich voor de Belgische markt voornamelijk op vakantiegangers in  Limburg en Oost-Brabant. Corendon is enige jaren afwezig geweest op Maastricht Aachen Airport, maar maakt nu een overtuigende comeback. De nieuwe exploitant TCGI heeft ambitieuze plannen om de Maastrichtse luchthaven  weer op de kaart te zetten en Corendon werkt daar graag aan mee. Corendon staat bekend om het aanbieden van kwalitatief hoogstaande vakanties tegen scherpe prijzen, waarbij altijd vlucht, transfer en accommodatie zijn inbegrepen. Een achtdaagse vakantie naar Kreta met vertrek vanaf Maastricht Aachen Airport is al te boeken vanaf 229 euro.

De vakanties met vertrek vanaf Maastricht Aachen Airport zijn boekbaar op corendon.be en bij geselecteerde reisbureaus.

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Kroatië, Aruba, Rijnland-Palts en Westtoer, Corendon, Sunny Cars, Cathay Pacific Airways en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.