Corendon introduceert cashless vliegen in België

Corendon Dutch Airlines vliegt vanaf nu al haar vluchten cashless. Corendon accepteert pin, creditcard, Apple Pay en Samsung Pay en met deze wearables kan er tevens contactloos betaald worden. Hiermee is Corendon de eerste touroperator in België die op haar vluchten volledig cashless betalen aan boord aanbiedt. Met ingang van het huidige winterseizoen geldt cashless betalen voor alle vluchten van Corendon Dutch Airlines.

De voordelen van cashless vliegen

Afgelopen zomer is cashless betalen getest tijdens vluchten naar Macedonië. De resultaten zijn zeer positief ervaren; zowel door klanten als door de maatschappij zelf. Cashless betalen heeft voor klant en airline het voordeel van meer betaalgemak en een snellere en efficiëntere service aan boord. Voor Corendon heeft het als bijkomend voordeel dat het veiliger is voor personeel aangezien er geen waarde-transport meer plaatsvindt en pinbetalingen minder foutgevoelig zijn.

Over Corendon

Corendon is een toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische reismarkt. In 2018 verzorgde Corendon met veel plezier de vakantie voor ruim 700.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Naast het merk Corendon voert het bedrijf ook de reismerken GOfun, Stip Reizen, Maris Life, Crusj en Karin’s Choice. De luchtvaarttak van Corendon omvat Corendon Dutch Airlines, Corendon Airlines Europe en Corendon International Airlines met een vloot van in totaal 24 vliegtuigen.

Corendon Hotels & Resorts biedt hotels en resorts in Nederland en Turkije en op Ibiza en Curaçao. In Amsterdam zijn dat het Corendon Village Hotel, het Corendon City Hotel en The College Hotel; een boutique hotel in het centrum van onze hoofdstad. In Turkije biedt Corendon vier hotels aan, op Ibiza staat ons Marble Stella Maris All Inclusive Resort en op Curaçao bevindt zich het Livingstone Jan Thiel Resort. Begin 2020 opent Corendon op Curaçao haar tweede hotel. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en haar grote ervaring in reiswereld. De slogan van Corendon luidt niet voor niets: Altijd de beste vakantiedeals! 

Meer info: www.corendon.be

Contacteer ons
Over Sound of C

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Kroatië, Aruba, Rijnland-Palts en Westtoer, Corendon, Sunny Cars, Cathay Pacific Airways en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.

Sound of C
August Nihoulstraat 178B
3270 Scherpenheuvel