Corendon biedt Fly&Go vakanties aan

Met Fly&Drive is de fervente reiziger wellicht reeds bekend. Aankomen op je bestemming en vervolgens met een huurwagen van de ene plaats naar de andere reizen. Maar touroperator Corendon biedt ook een Fly&Go product aan. Onder die formule ontvang je een auto bij aankomst, installeer je je in je hotel of appartement en kun je vanuit daar de streek verkennen. Je verplaatst jezelf met andere woorden niet qua accommodatie, maar hebt steeds de vrijheid om je hotel te verlaten. Zo wordt het ontdekken van hidden gems in de streek nog iets leuker, maar vooral een stuk vrijer. Stress level: zero.

“We merken dat veel reizigers op zoek zijn naar een gezonde combinatie tussen rust en activiteit”, zegt Atilay Uslu, CEO van Corendon. “Ons Fly&Go concept biedt deze combinatie: je verblijft op één locatie en kunt van daaruit uitstapjes doen met je huurauto, die inclusief de vakantieprijs zit.”

Eigen tempo
Heel wat Belgen verkiezen de luxe en het comfort van een hotel. Maar niet iedereen heeft zin om constant binnen die hotelmuren te blijven of om overdag aan het zwembad te liggen. Een grote groep van reizend België kiest ervoor om hun vakantiebestemming beter te leren kennen. En daar is een huurauto de ideale tool voor! Op die manier hebben de omliggende dorpjes geen geheimen meer voor je en kun je’s avonds nog een lokaal marktje bezoeken. Speciaal voor die groep mensen heeft Corendon het Fly&Go concept ontwikkeld.

Leuke extra’s
Bij aanvang van je reis ontvang je tips over de omgeving van de accommodatie. Hotspots om te lunchen of dineren, mooie uitzichtpunten en routebeschrijvingen. Zo mis je niets van de omgeving. De Fly&Go formule is vanuit Brussel te boeken op vakanties in Griekenland, Spanje, Portugal en Turkije. Check www.corendon.be/flyengo

Over Corendon
Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2015 verzorgde Corendon met veel plezier de reis voor meer dan 750.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Airlines met een vloot van 16 vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Foundation, Corendon Groups & Incentives, GOfun jongerenreizen, Stipreizen, Maris Life en Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs-kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat. De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be