Cathay Pacific lanceert verbeterde First en Business Class

Alles in perfecte harmonie

Cathay Pacific verwent passagiers met een verbeterde premium reiservaring. Een reeks nieuwe First en Business Class diensten waarvan elk detail zorgvuldig werd uitgekozen, sluiten perfect aan bij het welzijn van de passagiers tijdens de vlucht. Ook genieten de reizigers van producten van wereldklasse en een verfrissend fine-dining menu. Al deze elementen vormen een perfecte harmonie en creëren een verfijnde, holistische vliegervaring. 

Comfortabele nachtrust

De kwaliteit van de nachtrust van Premium passagiers krijgt een boost, ze genieten onder andere van kalmerende kussenspray en luxe beddengoed. Ook Business Class-reizigers genieten van een comfortabele slaapervaring met de toevoeging van duurzaam geproduceerde katoenen beddengoed en vernieuwde matrassen en slippers. Hierdoor bereiken passagiers hun bestemming volledig uitgerust en zijn ze klaar voor wat hun te wachten staat. 

Luxegoederen van Bamford

Cathay Pacific werkt samen met Bamford, één van ’s werelds toonaangevende biologische merken uit het Verenigd Koninkrijk. Bamford heeft een reeks aan luxe producten ontworpen zoals luxe beddengoed en een voorzieningspakket met producten om de huid te kalmeren, te beschermen en te hydrateren tijdens de vlucht. General Manager Customer Experience en Design van Cathay Pacific, Vivian Lo: “We kijken er enorm naar uit om de geweldige verbetering van onze First en Business Class cabines te onthullen en om Bamford, een befaamde leider in duurzame luxe, als de spil van onze premium vluchtervaring te hebben."

Alles in perfecte harmonie 

Het toonbeeld van elegantie en comfort van Cathay Pacific First Class begint van zodra de passagiers de cabine betreden. De reizigers worden verwelkomd met een gepersonaliseerd welkomstbericht, een warme handdoek en een glas verfrissende ‘Silver Needle’ jasmijnthee van één van Cathay Pacific's andere partners, JING. 

In de First Class wordt er een dinerervaring met gloednieuwe recepten aangeboden. De nieuwe recepten variëren van lichtere opties voor de hoofdgerechten en het ontbijt tot gezonde alternatieven zoals superfood bowls en bijgerechten met weinig proteïne. Voor het ontbijt worden kouden verse sapjes van Bless aangeboden met ingrediënten die de stofwisseling stimuleren en ook thee van JING wordt aangeboden. Al deze culinaire hoogtepunten worden geserveerd op een nieuwe verzameling servies van befaamde merken van over de hele wereld, zoals porselein van Noritake, bestek van Robert Welch en wijnglazen van Riedel.

Samen met het vernieuwde lange afstand Business Class diner concept dat Cathay Pacific eerder dit jaar heeft voorgesteld in samenwerking met Black Sheep restaurants en het terugkerende populaire Betsy Beer, kunnen passagiers uitkijken naar een complete zintuigelijke ervaring wanneer ze met Cathay Pacific vliegen. Onlangs onthulde Cathay Pacific ook een enorme uitbreiding van hun entertainmentfaciliteiten en al deze vernieuwingen weerspiegelen Cathay Pacific's merkbelofte en haar positie als 's werelds grootste servicemerk. 

'Move Beyond'

“Eerder dit jaar lanceerden wij onze nieuwe merk campagne ‘Move Beyond’ met het doel om de verwachtingen van onze passagiers tijdens iedere fase van hun reis te overtreffen. Met deze verbetering van de producten en services van onze premium cabines maken we een belofte waar uit de campagne. Al deze verbeteringen zijn gemaakt met onze reizigers in gedachten, door naar hun feedback te luisteren en hen uiteindelijk meer redenen te geven om met ons te vliegen", vertelt General Manager Customer Experience en Design van Cathay Pacific Vivian Lo.

Over Cathay Pacific

De nieuwe Airbus A350 van Cathay Pacific, welke tussen Brussel en Hong Kong vliegt, is ontworpen om brandstofverbranding met 25% te verlagen door het gebruik van efficiëntere motoren, verbeterde aerodynamica en lichtgewichtmaterialen. Dit zorgt voor lagere koolstofuitstoot per passagier dan iedere andere wide-body vliegtuigen van deze categorie. Cathay Pacific heeft momenteel 36 Airbus A350’s in haar floot, die in 2021 aangevuld zal worden met nog 12 van deze zuinige vliegtuigen. 

 

Contacteer ons
Heleen Luyckx Jr. Consultant, Sound of C
Over Thx.agency

Thx.agency is een sales- en marketingbureau voor de reis- en vrijetijdsindustrie in de Benelux. We bieden een 360° aanpak, gaande van analyse en strategie tot de volledige implementatie van jouw communicatie- en marketingcampagne.

Thx.agency
Koning Albertstraat 76 1A
3290 Diest