Cathay Pacific biedt nu vier keer zoveel in-flight entertainment

Geniet van het brede scala aan entertainmentopties aan boord van Cathay Pacific

De Cathay Pacific Group biedt reizigers nu vier keer zoveel keuze aan entertainmentopties om van te genieten tijdens iedere vlucht. Dit nieuwe aanbod zorgt ervoor dat reizigers 45 keer non-stop rond de wereld kunnen vliegen zonder iets twee keer te kijken, waardoor iedere vlucht een unieke ervaring wordt. Reizigers kunnen zich verheugen op meer nieuwe films, meer sport, meer complete series en een breder Aziatisch aanbod dan ooit tevoren. De nieuwe live uitzendingen van sportevenementen zullen ervoor zorgen dat passagiers geen enkel moment van hun favoriete sport missen tijdens een vlucht met Cathay Pacific. 

Van het begin tot het eind

Cathay Pacific’s uitgebreide collectie van films en tv-series wordt nu nog beter, met veel meer complete series om in te duiken. Cathay Pacific is één van de eerste luchtvaartmaatschappijen die meerdere seizoenen van series aanbiedt, wat betekent dat passagiers bekroonde dramaseries kunnen bingen, vanaf de eerste pilotaflevering tot aan de allerlaatste aflevering. Dat in combinatie met bekende kanalen zoals HBO zorgt ervoor dat reizigers bij Cathay Pacific altijd een serie vinden om te kijken, helemaal vanaf het begin. 

Mis geen moment

Voor sportliefhebbers heeft Cathay Pacific nog meer goed nieuws – door een samenwerking met Sport 24 kunnen reizigers die met de gloednieuwe Airbus 350 vliegen livesportwedstrijden van over de hele wereld volgen. Deze maand kunnen reizigers bijvoorbeeld de Rugby World Cupfinale op de voet volgen. Volgend jaar hoeven passagiers geen moment te missen van de Olympische Spelen in Tokyo en de Rugby Sevens in Hongkong. 

Een bioscoop in de lucht

Reizigers van Cathay Pacific kunnen de eerste zijn die de nieuwste kaskrakerfilms te zien krijgen met het gigantische aanbod aan nieuwe films die iedere maand worden toegevoegd. Deze nieuwe films zijn op dat moment – of binnenkort – in de bioscoop te zien. Verder kunnen ze zich ook verheugen op de nieuwe samenwerking met de streamingsdienst en onafhankelijke entertainment specialist, MUBI. Cathay Pacific en MUBI hebben een collectie gemaakt van klassiekers en films die de lokale bioscoop nooit gehaald hebben. Door de constante toevoeging van enorm veel zorgvuldig uitgezochte films is er altijd meer te ontdekken tijdens de volgende vlucht. 

Het beste Aziatische aanbod

Verder heeft Cathay Pacific één van de grootste collecties aan Aziatische content van alle luchtvaartmaatschappijen ter wereld. Het aanbod bevat de beste HD-films, tv-collecties en wereldwijde, exclusieve titels. Reizigers kunnen nu ook speciaal – door beroemdheden en entertainment experts – samengestelde collecties bekijken. 

Altijd een unieke ervaring

Dit flink uitgebreide aanbod aan entertainmentopties maakt de belofte waar uit de Move Beyond campagne. Met deze campagne wil Cathay Pacific een level van service en klantervaring bereiken dat ervoor zorgt dat de luchtvaartmaatschappij bij ’s werelds beste service brands hoort. Cathay Pacific General Manager Customer Experience en Design, Vivian Lo, zei: “Onze passagiers vertellen ons altijd hoeveel zij genieten van hoge kwaliteit entertainment wanneer zij reizen, daarom zijn wij verheugd zoveel meer nieuwe, geweldige opties te kunnen aanbieden. Van lachen tot huilen, of spanning en sensatie, we willen dat onze passagiers alles kunnen ervaren wanneer zij met ons vliegen.” 

Cathay Pacific is continue bezig met het verbeteren van de reiservaring en geeft reizigers steeds meer opties om het meeste uit hun vlucht te halen. In 2020 zal de meerderheid van de vloot WiFi aan boord hebben en zullen er meer content opties dan ooit tevoren te vinden zijn. 

Voor meer informatie en het aanbod, klik hier.

 

Over Cathay Pacific

De nieuwe Airbus A350 van Cathay Pacific, welke tussen Brussel en Amsterdam vliegt, is ontworpen om brandstofverbranding met 25% te verlagen door het gebruik van efficiëntere motoren, verbeterde aerodynamica en lichtgewichtmaterialen. Dit zorgt voor lagere koolstofuitstoot per passagier dan iedere andere wide-body vliegtuigen van deze categorie. Cathay Pacific heeft momenteel 36 Airbus A350’s in haar floot, die in 2021 aangevuld zal worden met nog 12 van deze zuinige vliegtuigen.

Contacteer ons
Over Sound of C

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Kroatië, Aruba, Rijnland-Palts en Westtoer, Corendon, Sunny Cars, Cathay Pacific Airways en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.

Sound of C
August Nihoulstraat 178B
3270 Scherpenheuvel