Cathay Pacific Airways bekroond met Longhaul Network Development Award 2018 op Brussels Airport

Op 27 februari werden de Brussels Airport Aviation Awards 2018 uitgereikt in het Sheraton Hotel bij Brussels Airport. Hierbij ontving Cathay Pacific Airways de Longhaul Network Development Award 2018. In deze categorie worden luchtvaartmaatschappijen bekroond die nieuwe routes hebben opgestart of een opmerkelijke groei van passagiers of vracht hebben gerealiseerd. Zo vliegt Cathay Pacific Airways sinds maart 2018 vier keer per week van Brussel naar Hong Kong.

De Brussels Airport Aviation Awards zijn zowat de Oscars van de Belgische luchtvaart en bekronen in verschillende disciplines de luchtvaartmaatschappijen en partners die zich in het afgelopen jaar onderscheidden in netwerkontwikkeling en nieuwe routes, milieu en veiligheid, performantie en punctualiteit.

Cathay Pacific, dat nu bijna een jaar actief is op Brussels Airport, werd bekroond vanwege haar route Brussel-Hong Kong die de maatschappij 4 keer per week uitvoert. Een van de troeven van de luchtvaartmaatschappij is hun Premium Economy class die volgens reizigers de perfecte manier is om de lange afstandsvlucht van Brussel naar Hong Kong toch wat aangenamer en comfortabeler te maken. Het belangrijkste verschil met de Economy class is de ruimere stoel met meer beenruimte, de rust van een aparte cabine en de leuke extraatjes. Daarnaast is de Premium Economy class een stuk betaalbaarder dan Business class.

Over Cathay Pacific Group

Cathay Pacific Group, dat in Hong Kong gevestigd is, biedt passagiers- en vrachtdiensten aan naar meer dan 200 bestemmingen in Azië, Noord-Amerika, Australië, Europa en Afrika en dat met een vloot van meer dan 200 vliegtuigen. Het bedrijf is lid van de Swire-groep en is een beursgenoteerd bedrijf dat genoteerd staat aan de Hong Kong Stock Exchange. De Groep heeft aanzienlijke investeringen gedaan om Hong Kong te ontwikkelen als een van 's werelds meest toonaangevende transporthubs. Cathay Pacific is een stichtend lid van de wereldwijde oneworld global alliance. Ga voor meer informatie naar www.cathaypacific.com.

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Kroatië, Aruba, Rijnland-Palts en Westtoer, Corendon, Sunny Cars, Cathay Pacific Airways en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.