British Airways viert komst van koninklijke baby

Als eerbetoon voor de geboorte van het derde kindje van Kate Middleton en Prins William, plaatste British Airways een replica van de koninklijke schildersezel in de aankomsthal van Terminal 5 op Heathrow. Op die manier wil de luchtvaartmaatschappij het blijde nieuws delen met haar klanten die net geland zijn. British Airways zorgde er ook voor dat passagiers die aan het reizen waren op het moment van de aankondiging op de hoogte werden gebracht door de cabin crew.

Carolina Martinoli, British Airways Director of Brand and Customer Experience, zei: “We zijn verheugd dat we dit blijde nieuws over de koninklijke baby vandaag konden delen met onze reizende klanten. Ook zij keken al een hele tijd uit naar de geboorte. British Airways feliciteert de koninklijke familie en wenst de prins het allerbeste toe. We can’t wait to help you fly the flag!”