British Airways kondigt samenwerking aan met The White Company

Sleep well in the sky

British Airways kondigde vandaag haar plannen aan om haar klanten een fantastische nachtrust te bezorgen via een samenwerking met het luxueuze lifestyle merk, The White Company. 

De iconische Britse retailer zal beddengoed en een faciliteitenkit voorzien in Club World  als onderdeel van het £400m investeringsplan van de luchtvaartmaatschappij. De focus van dat investeringsplan ligt op uitmuntendheid in de premium cabines en op meer keuze en kwaliteit voor alle klanten.

Later dit jaar zullen klanten die in Club World reizen tussen Heathrow en New York JFK een nieuw elegant dagkussen aangeboden krijgen. Het kussen zal zorgen voor meer ruggensteun bij reizigers die willen werken of relaxen aan boord.

Exclusief voor British Airways ontwierp The White Company ook een op maat gemaakt, luxueus, zacht, groot kussen en een witte katoenen kussensloop om het comfort van de klanten te verbeteren en hen te helpen om heerlijk te slapen tijdens de vlucht.

Klanten zullen ook een superzacht geweven deken met satijnen boord en een speciaal ontworpen luxe dekbed krijgen om hun slaapkwaliteit te verbeteren, net als een gevoerde matrashoes die voor een extra laagje comfort zorgt.  Het nieuwe beddengoed van The White Company zal gradueel worden verspreid over de andere longhaul routes van British Airways.

De nieuwe Club World faciliteitenkits zitten in een elegant ontworpen zakje van The White Company en bevatten producten van de retailers 'Restore & Relax Spa Collection' en een superzacht tricot oogmasker, dat een extra vleugje luxe biedt in de lucht.

Alex Cruz, British Airways’ voorzitter en CEO, zei: “Onze investering in Club World is gestart en onze eerste stap is ervoor zorgen dat onze klanten nog beter slapen tijdens hun vlucht. Samenwerken met The White Company, een ander typisch Brits merk dat gekend staat voor kwaliteit en stijl, is een eerste stap in een miljoeneninvestering voor onze premium klanten.”

Chrissie Rucker MBE, oprichter van The White Company, zei: “Het is onze passie om ervoor te zorgen dat al onze klanten de beste nachtrust hebben. Ik ben dan ook oprecht opgetogen om samen te werken met British Airways aan ‘sleep well in the sky’. Ik hoop dat jullie even enthousiast zijn over het resultaat als wij.”

British Airways introduceert ook enkele maatregelen aan boord om ervoor te zorgen dat de klanten van Club World zoveel mogelijk hun ogen kunnen sluiten. Zo zullen er ook ontbijtkaarten worden uitgedeeld zodat klanten kunnen selecteren of ze gewekt willen worden voor het ontbijt en welk ontbijt ze zouden willen.

In de herfst gaat er in Club World ook een nieuwe premium dinerservice van start. In restaurantstijl zullen klanten hun gerechten kunnen kiezen uit een assortiment van versbereide voorgerechten en desserts die getoond worden in de rolwagens met een display. De gerechten zullen bovendien geserveerd worden op mooie, nieuwe tafeldecoraties.

                                                                                                                                                  

Over The White Company
The White Company werd meer dan 22 jaar geleden opgericht door Chrissie Rucker MBE en groeide in die tijd uit tot een van het VK’s snelst groeiende multi-channel retailers en een toonaangevend lifestyle merk. Het typisch Britse merk heeft intussen meer dan 50 winkels in het Verenigd Koninkrijk en sinds juni 2017 ook een eerste internationale winkel in New York. The White Company maakt van huizen een thuis en creëert prachtige, stijlvolle producten met het erfgoed van de Britse dorpen en het Britse platteland als kern. Wat startte als een scala aan witte, linnen basisproducten, groeide gradueel uit tot de ultieme luxe lifestyle bestemming voor huis, kast en kinderen.

Over British Airways
British Airways vliegt tot zes keer per dag van Brussel naar London Heathrow, van waaruit het 213 bestemmingen bedient. 10 hiervan liggen in het Verenigd Koninkrijk, 114 in Europa en 89 in de rest van de wereld.

Voor meer info, bezoek www.ba.com

Contacteer ons
Jo Thuys Sound of C
Jo Thuys Sound of C
Over Thx.agency

Thx.agency is een sales- en marketingbureau voor de reis- en vrijetijdsindustrie in de Benelux. We bieden een 360° aanpak, gaande van analyse en strategie tot de volledige implementatie van jouw communicatie- en marketingcampagne.

Thx.agency
Koning Albertstraat 76 1A
3290 Diest