33 miljoenste bezoeker van Thailand is een Belg

De Belgische Julie N. A. Ceyssens uit Sint-Genesius-Rode werd vrijdag verrast als de 33 miljoenste toerist in Thailand. Op de luchthaven van Suvarnabhumi werd ze hartelijk ontvangen door de directie van Tourism Authority Thailand (TAT) en andere vertegenwoordigers uit de sector. Als extraatje ontving ze twee economy returntickets vanuit Brussel naar Thailand, een voucher voor een overnachting van vijf nachten en het “Thailand’s Luckiest Visitor”-certifcaat.

Mevrouw Ceyssens arriveerde vrijdagochtend om 05u55 in Bangkok met een Thai Airways International’s vlucht vanuit Brussel. Het is de eerste keer dat ze Thailand bezoekt. Samen met haar vriend blijf ze 15 dagen in Thailand om te genieten van de lokale ervaringen in Bangkok, Chiang Mai en Ko Chang.

De “Thailand’s Luckiest Visitor”-actie werd gelanceerd in juni 2015 om het record aantal bezoekers aan het land te erkennen en te belonen. Ook dit jaar bereikte de Thaise toeristische industrie een nieuw hoogtepunt met de komst van de 33 miljoenste bezoeker en het cijfer loopt nog op. De kans is groot dat het geschatte target van 34 miljoen aankomsten en 1.81 biljoen Baht (42 miljard euro) aan toeristische inkomsten nog overschreden zal worden aan het eind van het jaar.

Sound of C is een Belgisch full service PR bureau voor de toeristische sector. Al sinds 2012 zijn we actief voor toeristische diensten, touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere toeristische ondernemingen. Enkele van onze klanten: de toeristische diensten van Thailand, Servië, Hannover en Aruba, Corendon, Sunny Cars, Sunweb, British Airways en Interhome. Sinds 2016 organiseert Sound of C ook het grootste toeristische blogger event in België, Bloggers UTD - the travel gathering.